Veelgestelde vragen

Zijn mijn spullen verzekerd?

Nee, als huurder ben je zelf verantwoordelijk om een verzekering af te sluiten en/of melding te doen naar jouw verzekering.

Hoe heb ik toegang tot mijn box en wat zijn de openingstijden?

Om het pand binnen te komen krijg je een persoonlijke tag. Het pand is open van 06:00 tot 23:00

Is er een lift aanwezig?

Ja, er is een lift aanwezig.

Mag ik de opslagboxen eerst komen bekijken voordat ik een keuze maak?

Dat mag uiteraard. Neem hier contact met ons op om een afspraak te maken!

Wat is de opzegtermijn?

De huurovereenkomst voor een opslagruimte heeft een minimale periode van 1 maand. Daarna is de overeenkomst maandelijks opzegbaar maar wordt pas ingenomen als de ruimte aan het eind van de laatste huurperiode leeg en schoon is. Opzegging dient via email (info@storemore24.nl) of anders per aangetekende post te geschieden.

Hoe zit het met de veiligheid? / Zijn mijn spullen veilig?

Bij StoreMore24 staan jouw spullen altijd veilig opgeslagen. De opslagboxen worden 24/7 bewaakt door camerabewaking, een goed alarmsysteem en voldoende brandmelders.

Ik weet niet hoeveel ruimte ik nodig heb

Dat is geen probleem. Je kunt altijd eerst bij ons komen kijken, zodat je een geschikte box voor jouw spullen uit kan kiezen. Maak hier vrijblijvend een afspraak voor een bezichtiging.

Hoe en waar kan ik laden en lossen?

Laden en lossen kan voor de deur. Er is een automatische roldeur om jouw spullen droog te laden en te lossen. Parkeren kan op de parkeerplaatsen bij het pand.

Is er een aanhangwagen beschikbaar?

Ja, wij bieden voor een dag gratis een aanhangwagen aan bij een huurperiode van minimaal 1 jaar, daarnaast is de aanhangwagen per uur te huur.

 

 

Staat uw vraag er niet tussen?

Vraag het ons direct!